POKUPILA SVE OD MAME, OVO JE KĆERKA TANJE BOŠKOVIĆ: Kad je ugledate, oči će vam stati

 


Glumica Tanja Bošković plijeni svojim šarmom, harizmom i talentom, a za nju kažu da je jedna od najlepših žena sa naše javne scene!

A, da je lepota nasledna, govori i činjenica da je njena kćerka Lana Karaklajić "kopija" slavne glumice.

- Davno sam ih vaspitavala, sad su odrasli ljudi. Đole je otišao u Ameriku i oženio se. To je želio i neka se sad bori. I sama sam bila na tom putu, a odustala sam jer se nisam snašla. Lana je sama izabrala glumu, a danas ja učim od nje, jer su njene ideje dragocene i njen ugao gledanja na život je potpuno drugačiji i svjež - rekla je ranije glumica.

Lana je pristala da igra u prvom srpskom 3D filmu "Peti leptir" zajedno sa majkom i zbog toga što pored nje u filmu igraju i mladi glumci - Marko, sin Miše Janketića, i Mina, kćerka Marka Nikolića.

- Mislila da Lana neće htjeti ni da čuje da igra u "Petom leptiru" u kojem ja igram, ali reditelj ju je ubijedio. U boga se uzdam da će mi ispuniti želju i dati priliku da zajedno igramo u istom kadru - iskrena je Tanja.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NAPUSTILA GA JE ČIM SE PORODILA, OVO JE BIVŠI MUŽ SUZANE JOVANOVIĆ: Prije Popovića je bila s njim

Nove epizode hit serije "Lud, zbunjen, normalan"

ŽENA SA 7 DOKTORATA, 5 SINOVA, 2 KĆERKE i odjećom od 100.000 dolara: Upoznajte suprugu katarskog emira