MARINA I DARKO OKITILI LUKSUZNI DOM, A SVI GLEDAJU U JEDAN DETALJ NA NOVOGODIŠNJOJ JELKI: Kad ovo vidi njegova bivša žena...

 Darkova Marina ovim detaljima iz njihovog okićenog doma ODUŠEVILA sve! Ovim gestom pokazala da malu Lorenu gleda kao svoju ćerku! (FOTO)

Pjevač Darko Lazić nedavno je izgubio oca Milana, ali se trudi da u njihov dom pred praznike unese radost. 

screenshot-17

Tako su folker i njegova verenica Marina Gagić ukrasili kuću novogodišnjom dekoracijom koja nikoga nije ostavila ravnodušnim. Oni su vodili računa o svakom detalju, a sada je Marina podelila jedan prizor koji je raznežio mnoge. 

Naime, Marina je objavila fotografiju novogodišnje jelke iz doma Lazića, a na njoj su ukrasi sa imenima svih članova porodice - nje, Darka, Alekseja i Lorene, dok na ukrasu koji stoji u sredini piše "porodica Lazić". Gagićeva je pokazala da je djevojčica, iako ne živi sa njima, apsolutno ravnopravan član njihove porodice.

screenshot-16

Marina i Darko prije godinu i po dana dobili su sina Alekseja, dok ih pjevačeva ćerka Lorena iz prvog braka posjećuje. 

Inače, pjevač je i najavio vjenčanje sa Marinom, a kako je otkrio, to će obaviti kada se situacija sa korona virusom smiri. 

Izvor:Pink

Primjedbe

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA, koji je bio doista moćan i mogao je pomoći urocima koji bi vratili izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti muškarac dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

NAPUSTILA GA JE ČIM SE PORODILA, OVO JE BIVŠI MUŽ SUZANE JOVANOVIĆ: Prije Popovića je bila s njim

Nove epizode hit serije "Lud, zbunjen, normalan"

ŽENA SA 7 DOKTORATA, 5 SINOVA, 2 KĆERKE i odjećom od 100.000 dolara: Upoznajte suprugu katarskog emira