DARKOVA MARINA PRVI PUT POKAZALA ZGODNOG BRATA: Djevojke se lijepe za njega, A 1 DETALJ SU SVI PRIMIJETILI (FOTO)

 Vjerenica Darka Lazića, Marina Gagić, objavila je na svom Instagram profilu selfi sa bratom. 

Oni su u dobrom raspoloženju kao što možemo da vidimo na fotografiji, a neki su čak i primijetili da njih dvoje baš imaju sličnosti.

2417125-133562499-216965196587113-6446718465799820518-n-1-ff

Podsjetimo, pjevač Darko Lazić, 15. decembra sahranio oca Milana koji je preminuo od komplikacija uslijed operacije smanjena želuca.

Folker je veoma teško podneo smrt oca, a sada je nakon gubitka stao pred kamere i otvoreno govorio o njihovom odnosu.

Darko je nedavno progovorio i o tragediji koja ga je zadesila.

"On je na operaciju otišao potpuno zdrav. Operacija je prošla uspešno, njemu je posle toga pozlilo i stalo mu je srce, reanimirali su ga. I pao je u komu i nije se ni probudio. Neću podnoketi prijavu, ja mog oca ne mogu vratiti sa tim, on je potpisao da ide na operaciju, ne mogu nikog da krivim. Tako je Bog rekao, tako je morao da bude. Kolege su mi pružile podršku i hvala im na tome. Marina je moja najveća podrška, moj rođeni brat mi je bio takođe najveća podrška. Loreni nismo saopštili, neka prođe malo vremena, mora saznati ali kad dođe vrijeme za to.", rekao je Darko u emisiji "Premijera - vikend specijal".ok

Novi.ba/Kurir.rs


Primjedbe

  1. Čitao sam svjedočanstva o prekrasnoj čaroliji dr. alaba o tome kako je pomogao mnogim ljudima da vrate svojih bivših ljubavnika u roku od 48 sati, iskreno, samo sam se pitala je li to stvarno i može li ovaj čovjek zaista pomoći vratiti mog ljubavnika kojeg te toliko volim. Odlučila sam ga kontaktirati jer jako volim svog dečka i bili smo razdvojeni nekoliko mjeseci. Stvarno mi je nedostajao, pokušao sam na sve druge načine da ga vratim, ali nisam uspio. Kontaktirao sam dr. alaba i rekao mi je da će se moj bivši vratiti u sljedećih 48 sati, dr. alaba me pitao koliko ga volim i želim. Otvorio je oči i zamislio koliko zajedničkog dijelimo. Sada je sa mnom moj bivši. Dok pišem ovo svjedočanstvo, najsretnija sam djevojka na svijetu, a moj dečko i ja živimo sretan život i naša je ljubav sada jača nego što je bila prije našeg prekida. Sve zahvaljujući dr. alaba za pretjerani posao koji je obavio za mene pomažući mi da se vratim s bivšim dečkom. Želio bih napustiti e-mail adresu dr. alaba i nadam se da ćete vidjeti ovo svjedočenje i kontaktirati ga ako imate ljubavnika kojeg stvarno želite toliko vratiti, njegov mail: dralaba3000@gmail.com Whatsapp možete poslati i na +2349039885856

    OdgovoriIzbriši
  2. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija je promijenila moj život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak u ravnoteži. Ritual Dralaba je odlično funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas opet ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim čovjekom koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga već danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam netko oduzme supružnika.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

NAPUSTILA GA JE ČIM SE PORODILA, OVO JE BIVŠI MUŽ SUZANE JOVANOVIĆ: Prije Popovića je bila s njim

KĆERKA SENADA BAŠIĆA ŽIVI U NJEMAČKOJ, RODILA MU PRELIJEPU UNUKU: Evo kako izgledaju, GLUMAC OBJAVIO SLIKU

ŽENA SA 7 DOKTORATA, 5 SINOVA, 2 KĆERKE i odjećom od 100.000 dolara: Upoznajte suprugu katarskog emira