BOBAN RAJOVIĆ SLAVI ROĐENDAN, sin mu uputio dirljivu čestitku: PONOSNO GA POKAZAO NA INSTAGRAMU

 Pjevač Boban Rajović danas proslavlja 49. rođendan, a ovim povodom brojne lijepe želje poželeli su mu prijatelji i kolege.

Ipak, sve je iznenadila dirljiva čestitika koju mu je uputio sin Andrija, a ovu emotivnu poruku Rajović je podijelio ponosno na svom Instagram profilu.

“Šampione moj, ne postoje rječi kojima bih mogao da opišem koliko te volim. Nikada nećeš razumjeti koliko mi značiš u životu i koliko poštujem sve što si napravio. Najveća želja mi je prije svega da pokušam da postanem čovek kao što si ti, a zatim da te učinim ponosnim, da ti vratim za sve ove godine neizmjerne podrške i ljubavi. Sve što sam želeo u životu si mi pružio i kad si mogao i kad nisi, nikada nećeš razumjeti koliko sam ti zahvalan na tome. Svašta smo prošli zajedno, ali nikada nismo odustali, niti ćemo. Kako si mi ti uvijek govorio: “Sad idemo do kraja!” Hvala ti što si takav kakav jesi. Sretan rođendan, šampione”, poručio je Andrija svom tati.

boban-rajovic

foto: Printscreen


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NAPUSTILA GA JE ČIM SE PORODILA, OVO JE BIVŠI MUŽ SUZANE JOVANOVIĆ: Prije Popovića je bila s njim

Nove epizode hit serije "Lud, zbunjen, normalan"

ŽENA SA 7 DOKTORATA, 5 SINOVA, 2 KĆERKE i odjećom od 100.000 dolara: Upoznajte suprugu katarskog emira