Preminuo Mustafa Nadarević, a sad se oglasio Senad Bašić: Jako sam potresen, bio mi je kao otac

 


Ovo je definitivno nenadoknadiv trenutak za čitavu regiju, istakao je Bašić


Vijest da je Mustafa Nadarević poznati bh. glumac preminuo, nakon duge borbe sa teškom bolešću u 77. godini, potresala je javnost. Senad Bašić (58) jedan od najpopularnijih glumaca na ovim prostorima i profesor na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu za Oslobođenje govorio o Mustafi Nadareviću te o vijesti da je nažalost izgubio bitku za život. 


- Ja sam još uvijek u šoku i ne mogu da vjerujem. Telefon mi non stop zvoni. Zaista sam potresen. Mustafa i ja smo dugo godina sarađivali. Tačnije, više od 20 godina. Mislim da je on glumac sa kojim sam najintezivnije radio, i moram da priznam da sam od njega najviše i naučio, kazao je na početku razgovora za naš portal. 


Kako kaže, u posljednje vrijeme se nisu čuli jer se Nadarević nikome nije htio javljati, nije htip da ga bilo ko uznemirava. 


- Javnost nas je doživljala kao da smo zaista otac i sin, i ja sam ga doživljavao kao oca. Bili smo vrlo bliski. U jednom trenutku smo se i ponašali tako. Sve je krenulo još od filma "Kod amidže Idriza". Ovo je definitivno nenadoknadiv trenutak za čitavu regiju, istakao je Bašić. 


Kazao je da već neko vrijeme boravi u Hrasnici pored svog oca koji se bori sa leukemijom. 


- Pravo da vam kažem imam slučnu situaciju u svojoj porodici. Moj otac je obolio od leukemije. Nije jednostavno...,kazao je Bašić. 


Izvor:Oslobođenje


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NAPUSTILA GA JE ČIM SE PORODILA, OVO JE BIVŠI MUŽ SUZANE JOVANOVIĆ: Prije Popovića je bila s njim

Nove epizode hit serije "Lud, zbunjen, normalan"

ŽENA SA 7 DOKTORATA, 5 SINOVA, 2 KĆERKE i odjećom od 100.000 dolara: Upoznajte suprugu katarskog emira